Verzenden

Verzenden van je bestelling
Onze bestellingen worden door PostNL of UPS bij je aangeboden. Lengte vracht en/of palletvracht kan ook door een andere transporteur worden aangeboden. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. Als wij met PostNL versturen, krijg je van ons een 3S streepjescode per e-mail toegestuurd. Met dit nummer kun je op de site van PostNL het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden je daarom uit voorzorg aan altijd een regulier adres te gebruiken.

In sommige gevallen kunnen wij besluiten je rechtstreeks vanaf onze leverancier/fabriek de bestelde producten te versturen. Je word hierover per e-mail geïnformeerd. Dit type zending word verstuurd door DHL, UPS of andere pallet transporteur.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van de zending in dit geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt de bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Artikelen die door de brievenbus passen, verzenden wij als normale briefpost. Deze zendingen zijn niet voorzien van een streepjescode en kun je dus niet met track en trace volgen.

Gratis verzenden binnen Nederland
Een bestelling vanaf € 100,- worden gratis verzonden.
Wanneer de bestelwaarde lager is dan € 100,- dan zijn de verzendkosten € 6,75 ongeacht het artikel.

Levertijden
Wij leveren je bestelling doorgaans uit binnen 1 à 2 werkdagen.
De vermelde levertijden zijn onder voorbehoud. Onze leveranciers leveren ons doorgaans volgens afspraak. In de praktijk komen er soms afwijkingen voor, waardoor er eerder maar ook later aan ons magazijn geleverd wordt. Uiteraard doen wij voortdurend ons best binnen de afgesproken termijn je bestelling af te leveren.
Mocht de afgegeven levertijd niet haalbaar zijn, dan berichten wij je er altijd over. Onze adviseur verkoop binnendienst informeert je over de status en een mogelijk alternatief.
Je kunt een bestelling altijd annuleren, je zit dus nergens aan vast.

Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is en de aangegeven levertijd verstreken is. We brengen je via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht je 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd je artikel nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op per e-mail met onze klantenservice. Vergeet hierbij niet het ordernummer van je bestelling te vermelden.

Vertraging tijdens verzending
PostNL kan soms in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling doen. Heb je de bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk om je bestelnummer te vermelden in je e-mail.

Scroll naar top